BABKA MAJONEZOWA


BABKA MAJONEZOWA


Wielkanocna babka z niecodziennym dodatkiem do tego typu wypieków, bo z majonezem. Bardzo puszysta, długo utrzymuje świeżości, a majonez jest absolutnie nie wyczuwalny.
Składniki na foremkę na babkę z kominkiem o pojemności 2,5 litra, ja natomiast upiekłam małe babeczki z podanych składników uzyskałam 16 sztuk.

BABKA MAJONEZOWA


SKŁADNIKI:
¾ szklanki mąki ziemniaczanej
¾ szklanki mąki pszennej
5 jajek
4 łyżki majonezu
szklanka cukru
1,5  łyżeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy, lub ulubiony aromat do ciast

BABKA MAJONEZOWA

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Wszystkie składniki umieścić w misce i miksować około 5 minut, do chwili gdy ciasto będzie gładkie i rzadkie. Ciasto przelać do formiki wysmarowanej masłem oraz wysypanej bułką tartą. Piec w nagrzanym piekarniku w temperaturze 180 C przez około 50 minut. Po upieczeniu odstawić do przestygnięcia, zimną bakę wyjąć z formy i opruszyć cukrem pudrem.

BABKA MAJONEZOWA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com