PIEROGI Z KASZĄ GRYCZANĄ I BIAŁYM SEREM



Dzisiaj są u mnie pierogi takie same jakie  robi moja mama, no prawie takie same, ja ułatwiłam sobie prace i użyłam formy do wycinania pierogów. Dzięki czemu pierogi  robi się znacznie szybciej, niże te tradycyjnie lepione ręcznie, które robi mama.


Ciasto:
2-3 szklanki mąki 
1 szklanka ciepłej wody
1 żółtko
2-3 łyżki oleju
sól do smaku
Farsz:
40 dag białego sera
1 torebka kaszy gryczanej
2 cebule
sól, pieprz

Sposób przygotowania:
Kaszę ugotować w osolonej wodzie, cebulkę pokroić w kostkę i zeszklić na patelni. Kaszę gryczaną cebulę oraz ser przyprawić według własnego gustu i dokładnie wymieszać wszystkie składniki farszu.
Składniki ciasta dokładnie zagnieść. Ciasto podzielić na 2-3 części rozwałkować, wykrawać krążki i na każdy nakładać farsz, następnie staranie zlepić pierogi.  Gotować w osolonej  wrzącej wodzie od momentu wypłynięcia około 5 minut. Najlepiej smakują odsmażane ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com