MIGAWKI Z OGRODU

lily flower


Uwielbiam kwiaty hmm no dobrze podziwiać je 👀  odpoczywać wśród nich "delektować" się pięknem przyrody, i na tym kończy się mój wkład w to aby ogród wyglądały pięknie, nie mam cierpliwości do jego pielęgnacji, regularne podlewanie, odpowiednie odżywki o to wszystko dba moja Mama w raz z siostrą. 
Natomiast uwielbiam koszenie trawy, co tygodniowy rytuał 😉 przeważnie sobotni należy do mnie, jest idealnym relaksem po ciężkim tygodniu. Zapach świeżo koszonej trawy bezcenny jest dal mnie jak"opium😉" czekam na to cały tydzień😉. Marze o takim trawniku jaki można zobaczyć na najlepszych boiskach, z zazdrością podziwiam pięknie prezentujące się murawy, przycięte w równiutkie pasy na przemian jaśniejszej i ciemniejsze zieleń.... po prostu marzenie


















Ogród bywa także plenerem dla fotek potraw, które przygotowuje







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com