BIGOS


BIGOS


Bardzo lubię bigos, w jesienne i zimowe dni smakuje najlepiej. Gorący aromatyczny i jak dla mnie, najlepiej z bardzo kwaśnej kapusty 

BIGOS


SKAŁDNIKI

1,5 kg kapusty kiszonej
70 dag wołowiny
80 dag łopatki
1 duża cebula
3 liście laurowe
3 ziarna ziela angielskiego
5 ziaren pieprzu
pieprz
sól

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

Mięso pokroić w małe kawałki i podsmaży aby się zarumieniło pod koniec smażenia dodać cebule i smażyć jeszcze około 10 minut.
Kapustę wypłukać, odcisnąć pokroić drobno, przełożyć do garnka  zalać wodą aby kapusta była przykryta, dodać  liście laurowe, ziele angielskie, pieprz  w ziarnach i namoczone suszone grzyby i gotować około 30 minut. Następnie do gotującej kapusty dodać podsmażone mięso z cebulą wszystkie składniki dokładnie wymieszać i gotować 2,5-3 godziny przed końcem gotowania doprawić solą i pieprzem.



2 komentarze:

  1. Dawno już nie jadłam, a bardzo lubię, przyda się taki dobry przepis na chłodniejsze dni:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bigos jest u mnie wysoko ,pycha.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com