F
Print Friendly and PDF

15.07.2013

SERNIK JAGODOWY NA ZIMNO Z PIANKĄ MALINOWĄ

  
SERNIK JAGODOWY NA ZIMNO Z PIANKĄ MALINOWĄ




Szybki w przyrządzeniu orzeźwiający sernik na zimno w sam raz na letnie upały.



SERNIK JAGODOWY NA ZIMNO Z PIANKĄ MALINOWĄ


Forma  24 x 24 cm

Jako podkład do ciasta posłużył mi biszkopt

2 jajka
2 łyżki mąki pszennej

2 łyżki cukru
½ łyżeczki proszku do pieczenia

Białka ubić na sztywno, żółtka wymieszać z 2 łyżkami cukru i miskowaci do czasu uzyskania puszystej masy, następnie dodać  dwie łyżki mąki, oraz pół łyżeczki proszku do pieczenia to wszystko połączyć za pomocą miksera w jednolitą masę, na końcu dodać piane z białek i wymieszać delikatnie  ale  już łyżką. Tak powstałe ciasto przelać do formy wyłożonej papierem do pieczenia, i piec w nagrzanym piekarniku ok. 10 minut
Masa jagodowa

200 g jagód

100 g cukru pudru
400 g białego sera
3 łyżeczki żelatyny ( rozpuścić w ¾ szklanki ważącej wody)

Jagody, cukier zmiksować  blenderem, następnie powstałą masę jagodową połączyłam z serem, na końcu  do masy dałam rozpuszczoną żelatynę wymieszałam i tężejącą masę jagodową wylałam na biszkopt. Wstawiłam do lodówki
Pianka Malinowa
5 białek
1 galaretka malinowa ( rozpuszczona w ¾ szklanki wody)

Białka ubić na sztywno do tego wlać tężejącą galaretkę malinową, delikatnie połączyć i wyłożyć na masę jagodową.

Ciasto należy  schłodzić w lodówce przez 2 godziny ale najlepsze jest na następny dzień.

SERNIK JAGODOWY NA ZIMNO Z PIANKĄ MALINOWĄ

2 komentarze:

  1. Po przeczytaniu wszystkich wpisów stwierdzam jedno super z Pani kuchniarka,😁 Dzisiaj będę robić Pani szarlotkę mam nadzieje że mi choć w 50% wyjdzie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa ale do super kucharki :) dużo mi brakuje, trzymam kciuki za szarlotkę, proszę poinformować czy się udała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Katalog-blogowy.pl

Recent Posts

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów