SERNIK JAGODOWY NA ZIMNO Z PIANKĄ MALINOWĄ

  
SERNIK JAGODOWY NA ZIMNO Z PIANKĄ MALINOWĄ




Szybki w przyrządzeniu orzeźwiający sernik na zimno w sam raz na letnie upały.



SERNIK JAGODOWY NA ZIMNO Z PIANKĄ MALINOWĄ


Forma  24 x 24 cm

Jako podkład do ciasta posłużył mi biszkopt

2 jajka
2 łyżki mąki pszennej

2 łyżki cukru
½ łyżeczki proszku do pieczenia

Białka ubić na sztywno, żółtka wymieszać z 2 łyżkami cukru i miskowaci do czasu uzyskania puszystej masy, następnie dodać  dwie łyżki mąki, oraz pół łyżeczki proszku do pieczenia to wszystko połączyć za pomocą miksera w jednolitą masę, na końcu dodać piane z białek i wymieszać delikatnie  ale  już łyżką. Tak powstałe ciasto przelać do formy wyłożonej papierem do pieczenia, i piec w nagrzanym piekarniku ok. 10 minut
Masa jagodowa

200 g jagód

100 g cukru pudru
400 g białego sera
3 łyżeczki żelatyny ( rozpuścić w ¾ szklanki ważącej wody)

Jagody, cukier zmiksować  blenderem, następnie powstałą masę jagodową połączyłam z serem, na końcu  do masy dałam rozpuszczoną żelatynę wymieszałam i tężejącą masę jagodową wylałam na biszkopt. Wstawiłam do lodówki
Pianka Malinowa
5 białek
1 galaretka malinowa ( rozpuszczona w ¾ szklanki wody)

Białka ubić na sztywno do tego wlać tężejącą galaretkę malinową, delikatnie połączyć i wyłożyć na masę jagodową.

Ciasto należy  schłodzić w lodówce przez 2 godziny ale najlepsze jest na następny dzień.

SERNIK JAGODOWY NA ZIMNO Z PIANKĄ MALINOWĄ

2 komentarze:

  1. Anonimowy26/1/14 13:30

    Po przeczytaniu wszystkich wpisów stwierdzam jedno super z Pani kuchniarka,😁 Dzisiaj będę robić Pani szarlotkę mam nadzieje że mi choć w 50% wyjdzie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa ale do super kucharki :) dużo mi brakuje, trzymam kciuki za szarlotkę, proszę poinformować czy się udała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com