WIELKANOCNE DEKORACJE DIY


 WIELKANOCNE DEKORACJE DIY


Ozdoby Wielkanocne cieszą oko żywymi barwami wiosny, nie wymagają tak dużej zręczności  jak Bożonarodzeniowe. Wystarczy np. owies posiać owies w pojemniczkach i po 10 dniach jest gotowy.
W tym roku postawiłam na rzeżuchę – wykorzystałam do tego różnego rodzaju ozdoby wielkanocne których umieściłam mokrą watę / waciki i posypałam ich rzeżuchą.
         Postanowiłam również zrobić „drzewko” wielkanocne jestem bardzo ciekawa jak będzie prezentowało się w czasie Świąt Wielkanocnych 😉


 WIELKANOCNE DEKORACJE DIY




Do przygotowania drzewka użyłam: filiżanki, waty, pojemniczek po odświeżaczu łazienkowym, watę /waciki, patyczek, i oczywiście rzeżuchę 
Do filiżanki włożyłam jedną części pojemniczka  wyłożyłam wacikami, do dziurki pojemniczka wsadziłam patyczek na którym umieściłam drugą części pojemniczka obłożonego mokrą watą,którą posypałam rzeżuchą, należy ją podlewać dwa razy dziennie aby po tygodniu "powstało"piękne drzewko 😉

 WIELKANOCNE DEKORACJE DIY

Bardzo prosta ozdoba, kieliszek sianko i ewentualnie kurczaczki.

 WIELKANOCNE DEKORACJE DIY

 WIELKANOCNE DEKORACJE DIY


WIELKANOCNE DEKORACJE

Easter decorations


Kolejna ozdoba last minute, wazon sianko Hiacynta oraz żółte gałązki tworzą bardzo ładą całość.




 WIELKANOCNE DEKORACJE DIY


 WIELKANOCNE DEKORACJE DIY


Ciekawy efekt końcowy uzyskamy posypując ozdoby ze styropianu rzeżuchą

 WIELKANOCNE DEKORACJE DIY


WIELKANOC

WIELKANOC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com