SAŁATKA Z ZUPKI CHIŃSKIEJ


SAŁATKA Z ZUPKI CHIŃSKIEJ


Szybka w przygotowaniu, smaczna sałatka z makaronem i serkiem wiejskim 

SAŁATKA Z ZUPKI CHIŃSKIEJ


SKŁADNIKI

1 zupka chińska
3 ogórki konserwowe
1 cebula
ząbek czosnku
2 jajka ugotowane na twardo
serek wiejski
3 łyżki majonezu
2 łyżeczki musztardy
koperek
sól, pieprz 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 

Makaron razem z przyprawą zalać wrzątkiem i odstawić, gdy napęcznieje przełożyć na sitko aby odsączyć z nadmiaru wody. Cebulę i czosnek obrać z łupin. Ogórki, jajka, cebulę oraz czosnek zetrzeć na tarce o dużych oczkach, dodać makaron i serek wiejski, majonez, musztardę, doprawić solą i pieprzem dokładnie wymieszać. Sałatkę na wierzchu posypać posiekanym koperkiem. Przed podaniem schłodzić.


SAŁATKA Z ZUPKI CHIŃSKIEJ



6 komentarzy:

  1. Kiedyś robiłam taką sałatkę, była bardzo smaczna, Twoja wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nowość i zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze pozytywne :) zaskoczenie ?

      Usuń
  3. Słyszałam o tej sałatce wiele dobrego- a tak smacznie wygląda, że niebawem przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com