PIECZONE JABŁKA


PIECZONE JABŁKA


Uwielbiam jabłka mogła bym je jeść cały czas, nie ważne pieczone, duszone, czy postaci ciast, jabłka są pyszne i już J. Dziś mnie naszło na jabłka pieczone, więc szybko przygotowała jabłka posypałam cynamonem, dodałam dżem porzeczkowy włożyłam do mikrofalówki i po paru minutach, już jadłam gorące mięciutka, aromatyczne jabłka. Często zamiast dżemu dodaje miód wtedy są jeszcze smaczniejsze. 


PIECZONE JABŁKA



Składniki
jabłka
cynamon

Jabłka obrać wydrążyć środek. Do środka jabłka włożyć dżem posypać cynamonem, wstawić do mikrofalówki, i po paru minutach zajadać cudownie pachnące jabłka J








3 komentarze:

  1. Czasem robię takie jabłuszka i są pyszne. Lubię dodawać do wydrążonego środka np. rodzynki. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały jesienny deser, zjadłabym sobie jedno takie jabłuszko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jabłka ,mmm...miodzio.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com