F
Print Friendly and PDF

04.09.2013

OGÓRKI KONSERWOWE



Składniki: 
1,5 kg ogórków
6 szklanek wody
2 łyżki soli
6 łyżek cukru
szklanka octu
kilka ziaren gorczycy
koper
ziele angielskie
pieprz
liście laurowe 

Wykonanie:

Ogórki umyć, do każdego słoika wsypać: pół łyżeczki gorczycy, 3-4 ziarna ziela angielskiego, 6 ziarenek pieprzu , 1 liść laurowy. Ogórki ułożyć w słoikach, na wierzch każdego dać 1-2 gałązki kopru.
Zalewa:
6 szklanek wody, 1 szklankę octu, 6 łyżek cukru i 2 łyżki soli, wymieszać i zagotować.

Zalać ogórki zalewą, zakręcić pokrywki.



10 komentarzy:

  1. Wlasnie bede zalewać. Mam nadzieje, ze wyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie zrobiłem a juz mi smakuja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogórki są już gotowe do jedzenia po tygodniu

      Usuń
  6. pyszne ogóreczki :-)tylko takie robię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

Katalog-blogowy.pl

Recent Posts

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów