KOMPOT Z WIŚNI


KOMPOT Z WIŚNI


KOMPOT Z WIŚNI



W tym roku po raz pierwszy moja wiśnia ma owoce, więc tym bardziej nie mogłam się doczekać, wreszcie są- nieziemsko kwaśne, ale właśnie takie najbardziej lubię, zapraszam na kompot
1 kg wiśni
0,75 litra wody
0,5 kg cukru ( cukier według uznania)
Zaczynamy od przygotowania syropu wodę zagotowuję , do gotującej wody  dodaję cukier gotuję jeszcze 5 minut.
Wiśnie myjemy wkładamy do wyparzonych  słoików (ja nie dryluje) zalewam syropem i  zakręcamy, gotowe.
KOMPOT Z WIŚNI


KOMPOT Z WIŚNI

KOMPOT Z WIŚNI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com