KOSTKA BRW-Black Red White



KOSTKA BRW

 Kostka BRW- Black Red White


W chwili gdy zobaczyłam to ciasto wiedziałam że je przygotuje, nie tylko wygląda rewelacyjnie ale też tak smakuje. W moje wersji, zmieniłam krem czekoladowo - twarożkowy jak to jest w oryginalnym przepisie, na masę z bitej śmietany i mascarpone. Kostka BRW- Black Red White czyli Czarny spód z ciasteczek oreo Biała masa mascarpone oraz Czerwona galaretka z owocami.

KOSTKA BRW



SKŁADNIKI
SPÓD (forma 22 x 22 cm)
300 g ciastek typu oreo
60 g masła
MASA MASCARPONE
200 g śmietany 36%
500 g serka mascarpone
szklanka cukru pudru
2 łyżki żelatyny
PONADTO
500 g truskawek
2 galaretki truskawkowe

KOSTKA BRW
PRZYGOTOWANIE:
Spód
Ciasteczka pokruszyć na drobne kawałeczki dodać  masło i zmiksować do chwili aż ciasteczka wchłoną masło.  Następnie przełożyć do formy i wyrównać spód. Wstawić do lodówki na 30 minut.
Masa mascarpone
Żelatynę rozpuścić w 0,5 szklany goręcej wody odsawić do przestygnięcia.
Schłodzoną śmietankę ubić mikserem z cukrem pudrem. Gdy jest już ubita na sztywno cały czas miksując po łyżce dodajemy, mascarpone. Do masy serowej dodać ostudzoną żelatynę wszystkie składniki dokładnie wymieszać.
Na spód ciasteczkowy wyłożyć masę mascarpone i wyrównać, ponownie wstawić do lodówki.
Galaretkę rozpuścić w 3 szklankach wrzątku i odstawić do stężenia. Umyte oraz odszupułkowane truskawki ułożyć na masie mascarpone i zalać tężejącą galaretką. Przechowywać w lodówce.

KOSTKA BRW

KOSTKA BRW


KOSTKA BRW

Kostka BRW- Black Red White

7 komentarzy:

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com