KISIEL WIŚNIOWY





Po raz pierwszy przygotowałam kisiel ale nie z taki z torebki, lecz własnej produkcji:) Kolor, smak, zapach są nieporównywalnie  intensywniejsze i przede wszystkim zdrowy bez konserwantów – same zalet

500 ml kompotu-ja użyłam  wiśniowy
2 łyżki mąki ziemniaczanej ( z tej ilości wychodź bardzo gęsty)
Cukier- mój kompot był słodzony więc ja już nie dodałam
Mąkę ziemniaczaną rozpuścić w 100 ml zimnego kompotu, resztę zagotować. Na gotujący kompot wlać rozpuszczoną mieszaninę, intensywniej mieszać do czasu aż zgęstnieje





Smacznego 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com