JAGODZIANKI

JAGODZIANKI



To już kolejny przepis na moim blogu na te pyszne jagodowe bułeczki. Lubię wypróbowywać stare przepisy, trochę je zmieniać na własne potrzeby, tak była i teraz. Sięgnęłam po przepis z książki „Domowe Ciasta i Ciasteczka” i jest to przepis w oryginale na „buchty drożdżowe” ale jak wdać na załączonych fotkach, ciasto świetnie sprawdza się w roli jagodzianek, na które serdecznie zapraszam ;)

PS.

Jagód około 40 dag
W przepisie podane jest aby, formować krążki  i aby robić w nich wgłębienie i wypełniać je nadzieniem. Dla własnych potrzeb każdą „bułeczkę” rozwałkowałam/ rozciągnęłam na prostokąt na ciasto położyłam po 2 łyżki jagód skleiłam jak pirogi i klejoną częścią kładłam na blasze

JAGODZIANKI



PRZEPIS



JAGODZIANKI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com