DŻEM WIŚNIOWY


DŻEM WIŚNIOWY

Uff nareszcie skończyłam w tym sezonie moją przygodę  z przetworami z wiśni, było ich sporo a jeszcze więcej pracy przy nich, szczególnie przy drylowaniu ale smak  dżemu własnej roboty rekompensuje  wszystko.
  Zapraszam do wypróbowania mojego przepisu.
1 kg wiśni
1 kg cukru
Sok z jednej cytryny
DŻEM WIŚNIOWY



Owoce umyć wydrylować, tak przygotowane owoce wymieszać z cukrem oraz z sokiem z cytryny i odstawić na około godzinę aby owoce puściły sok. Po tym czasie gotować owoce około 1 godziny (im dłużej będą gotowane tym będą gęściejsze). Po uzyskaniu odpowiedniej konsystencji nałoży do słoiczków i natychmiast zakręcić, odwrócić do góry dnem i pozostawić na godzinę, gotowe.


DŻEM WIŚNIOWY

1 komentarz:

  1. Don't worry about stopping and starting, just execute a regular
    masturbation. Same-sex couples also get the same Centrelink benefits as de facto and married
    couples. Donors need to be necessary to report health problems since they appear or be held personally responsible
    and liable, anonymous or not.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, miło mi będzie jeżeli pozostawisz komentarz

rondel
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Copyright © 2014 Rarossa , Blogger
rarossa.blogspot.com